I hope you don't mind

Om 23h och 37min är det nytt år. Ett år med nya möjligheter och utmaningar, bara man vågar satsa. Fast det kan också bli domedags året. 2012. Men mina känslor inför 2012 är vänliga, jag tror att det kommer bli ett grymt år med många minnen! Och ifall jorden går under så, ska man alltid sluta när det går som bäst ;) På ung.ax är en av de senaste artiklarna, skriven av Yrla Hanström, om nyår. Jag rekommenderar verkligen att läsa den, den ger en väldigt objektiv syn på nyår. Vi skulle ju lika gärna kunna fira den den 15 Juli? Fast allt beror på ur vilken vinkel och perspektiv du ser det ifrån, och det är då det blir intressant, när man byter vinkel och upptäcker något nytt som rentav är bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0