Med en citron klubba fredag den 13

Ikväll har jag varit med min lillebror och hans bästa kompis och sopat ut julen! Jag har glömt hur roligt det är, men jag var iallafall en turist med solbränna, kimono, solkräm och hela köret! Fast nu sitter jag och äter en citron klubba och tittar på The Vampire Diaries. Trots att det är fredag den trettonde har min dag varit underbar, i skolan var det något chill, på fysiken körde vi runt med upponervända bord i korridorren och på engelskan såg vi på film på svenska. Efter skolan var det filmning som gällde, det blev nog äckligt bra, eventuellt lite dåligt ljus :/


”Vi har mycket att vara tacksamma för. Skulle ni vilja ha en citronisglass?"


"En vad då?"


"En citronisglass. Det är en sorts mugglargodis som jag är ganska förtjust i."


"Nej tack", sade professor McGonagall kyligt, som om hon inte tyckte det här var rätta


ögonblicket för citronisglassar



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag behöver filmtips! Vilken är din favorit? Låt mig få veta :)

2012-01-15 @ 17:45:27
URL: http://strobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0