Vååår

Åhh imorse vaknade jag vid halv tio och planen var att somna om eftersom jag bara sov fyra timmar igår men med en blick ut försvann alla sov-tankar. POFF borta! Kvar vara bara: VAR I HELA HELV*TE ÄR MITT MINNESKORT! Det var underbart väder! Allting var frostigt trots en skinande sol. Så det blev att gå och se gullig ut i gummistövlar, mjukis byxor och en alldeles för stor jacka och en undebar kamera med ett 50mm f/1.8. Nu är verkligen våren på väg! Det var inte ens kallt. Det är inte klokt hur härligt det är! Vi har haft nästan en hel underbar vecka men jag har tillbringat den med att redigera film eller att öva musikal så idag bär det ut och gå till Emma och sedan förbereda taco kväll :D
Men ut i det underbara vädret nu!
Och exuse me för det dåliga ljudet och skakiga filmen, det är de härliga fågelkvittrande som jag syftar på! Och självklart den fina hackspetten man hör ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sista chansen att vara med och delta i tävlingen på min blogg om valfri ear cuff från additstore. Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-valfri-ear-cuff-fran-additstore.html#comment

2012-03-05 @ 13:13:33
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0