Min Inledning

Nu är jag i stort behov av inspiration. Tittar man ut genom fönstret är det mörkt, men jag kan i alla fall glädjas över att vi äntligen fått jullov.

Men snön lyser fortfarande med sin frånvaro. Jag kan inte bestämma mig för om det är dåligt eller bra, det finns två olika åsikter inuti mig. Den ena säger att det är bra för att snö inte är så välkommet i filmprojektet som det kämpas med just nu, men den andra rösten ropar efter snön och att få åka pulka ner för de brantaste, isigaste backarna!

Mina veckor är oftast fullspeckade med olika intressen och aktiviteter, men jag tar mig även tid att lyssna på extremt mycket musik och skriva en hel del (noveller, manus, övrigt). Det känns som att jag alltid har hållt på med fotografering och film och det är fortfarande ett av mina största intresssen.

Om jag ska beskriva mig med bara tre ord får det bli:

Snäll
Kreativ
Öppen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0