Lite sådär lagom

Nu i helgen har jag kännt mig väldigt kreativ! Hela gårdagen tillbringade jag och rita, varav några blev ganska bra och dagen har tillbringats hos min farmor och farfar där jag har jobbat med min fasters trettio års present och spelat piano hela dagen. Igår såg jag också på melodifestivalen och jag måste säga att Ulrik Munther var riktigt bra!
Just nu sitter jag och drömmer. Ganska onödiga drömmar egentligen. iPhone 4S och egen designat skal eller en macbook pro låter inte så dumt va (jag är inte alla apple-nörd!) ? Jag har faktiskt lite mer pengar än vanligt nu men så duktig som jag försöker vara ibland så sparar jag dem. Jag har inte bestämt till vad ännu men någon gång behöver jag säkert dem mer än nu. Kanske till ett Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM eller lite promarkers? Vem vet vad de blir, fast nu när jag tänker det så skulle jag vilja spendera dem på en resa eller upplevelse, att åka till USA skulle vara asöm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0