Oj hej!

Nu har jag tillbringat en weekend i Tallinn, Emma har tillbringat den på Chaplin och idag har vi BÅDA dansat och redigerat film så det är därför uppdateringen har varit = 0. Fast nu är jag hemma igen :(. Vi bodde på ett underbart spa hotell (fast jag skulle gärna, ifall vi åker dit någon gång igen, bo på något av hotellerna i gamla stan) Talllinn Conference and Spa där jag fick fotvård och klippning och sedan har vi shoppat liiite, det är helt äckligt billigt där (om man går till de här stora marknads varuhuserna, det är ju inte 100% att allt är helt äkta vara, tex. väskorna men det finns så mycket ÖVERALLT så du har inte ögon att se på allting! Men det vackraste var absolut den gamla stan, den är otroligt vacker! ❤ Vi var med på en sightsing där och man tappar bara orden i gamla stan.

Nu får det bli en wikipedia bild igen

Fast ifall någon planerar att åka till Tallinn, åk på våren/sommaren istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0