Såklart filmas det igen!

Onsdag, torsdag och fredag har jag ledigt från skolan för att göra dokumentärfilm och reportage. Jag trodde att jag redan hade tillräckligt med erfarenheter om sånt här men där hade jag visst fel. Allt gick långsamt och tekniska problem uppstod på vägen. Igår började vi från scratch och hade 34 timmar på oss till deadline, något som vi dock inte höll riktigt.

Att vara borta från skolan gör ju att det blir massor att ta igen, vilket jag får lov att göra nu på nätterna. Har jag tur får jag sova sex och en halv timme i natt. Sen ska jag upp och köra på i över tolv timmar igen. För några minuter sedan lämnade jag in min svenskaupsatts och min hjärna orkar verkligen inte tänka längre för den är så sjukt trött. Innan det händer någonting värre tror jag det är bäst att försöka ta vara på resten av natten och sova så mycket som det bara är möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0